nedjelja, 4. rujna 2011.

MAKEUP GIVEAWAY!!!

Drage moje,

došle smo i do prvog makeup giveawaya (nagradne igre) u kojem vam poklanjam paletu od 120 sjenila!

Vaš zadatak je po uzoru na moj makeup predložak našminkati sebe. Znači, ne treba biti isto kao moje, ali mora biti nečime povezano s mojim radom (u boji sjenila, linija tuša itd.). Ali ako želite, možete i rekonstruirati moj izgled. Pomozite si i mojim savjetima iz prijašnjih postova, jer će vam tada biti lakše.

Uvjeti pristupanja nagradnoj igri su slijedeći:

- lajkati dancesportmakeup stranicu na facebooku
- staviti link s ovog bloga na svoj facebook wall
(dancesportmakeup.blogspot.com)
- fotkati svoj makeup (može i više fotki)
- fotke zajedno s kratkim opisom onog što ste radile poslati na moj e-mail
sara.makeup@yahoo.com

Ukoliko vam neki od uvjeta nije jasan - pitajte dok je giveaway u tijeku. Iz izbora će biti isključene one kojima će nešto od ovoga nedostajati.

Rok za slanje vaših radova počinje sutra 6.9.2011.(tj. večeras od 00:00h) i traje 10 dana (znači do 16.09.2011, do 00:00h).

Evo tu je i moj makeup predložak:


Boje koje sam ja koristila su: bijela, zlatna, smeđa, crna i tirkizno plava.
Malo je svjetlo bilo jako, pa je crno sjenilo ispalo nešto blaže.

Uživajte. Sretno :)

1 komentar: