subota, 15. listopada 2011.

Pin Up Look



Drage moje,
nakon dužeg izbivanja (ispiti, preseljenje,...) - evo ponovno s vama.

Za danas sam vam pripremila vrlo ženstveni look - Pin UP, prilagođen plesnom podiju.
Uz obavezan jaki tuš i umjetne trepavice, ovo je jedna od rijetkih varijanti u kojoj crveni ruž na plesnom podiju izgleda dobro. Dodala sam jače konturiranje i sjenčanje, shimer i šljokice u gelu ispod donjih trepavica kako bi malo približila taj vrlo izazovan look plesu.

Ovaj look mi se sviđa jer je nosiv uz sve boje plesnih haljina, jer mu jedina zadaća naglasiti ženstvenost i zato je univerzalan. Također, odgovara i latinu i standardu, te širem spektru godina.

Možda će ovaj look neke od vas isprobati iduće subote na državnom u kombinaciji ;)

Možete me pratiti i na fejsu;

Uživajte i sretno :*

Nema komentara:

Objavi komentar